Webové stránky jsou nejen efektivní reklamou a zviditelněním vaší firmy či vás jako jednotlivce, ale také prostředkem, který slouží jako spojení mezi vámi a zákazníkem. Pokud chcete, aby se k vám zákazník dostal přes webové stránky, je důležitá jejich optimalizace.
Pokud tedy nejste spokojení s počtem návštěvníků na vašich stránkách, může být problém právě v zobrazování ve vyhledávačích. A to řeší proces SEO – Search Engine Optimization – optimalizace pro vyhledávače.
Jde o metodu, která upravuje a nastavuje webové stránky tak, aby byly schopné být zpracované ve vyhledávačích a tím také zobrazené na předních pozicích. Jedním z nástrojů optimalizací jsou také velice důležité seo klíčová slova.
V první řadě seo konzultant provede analýzu klíčových slov, představí vám návrh správných klíčových slov a nakonec přijde jejich konkrétní výběr. Tato slova musí být totožná s obsahem webových stránek.
Možná se vám bude zdát, že čím více klíčových slov budou vaše webovky, texty a PR články obsahovat, tím je to lepší. Ale je to právě naopak. Je vhodné, aby nebyla klíčová slova na stránce příliš často a text nebyl přehlcený.
Správná klíčová slova poznáte podle jejich nejvyššího počtu vyhledávání uživateli internetu. Jejich hledanost vám zároveň usnadní jejich samotný výběr přímo pro vaše internetové stránky.
Musí být taková, která pravděpodobně uživatelé zadají do řádku vyhledávače Google nebo Seznam při hledání produktů a služeb, které nabízejí i vaše webové stránky.
Kam všude je vložit?
· Nadpis
· Meta description
· Popisky
· Popis zpětného odkazu
· Samotný text obsahu
V tomto případě platí, že méně znamená více a záleží spíš na kvalitě, než kvantitě. Nesprávným používáním „key words“ můžete vaše stránky vystavit tomu, že vyhledávač vysoké množství vyhodnotí jako snahu jej obelstít a požadovaný efekt se nedostaví.